Tijdens mijn studie opende ik mijn eerste webshop, in watersport artikelen. Man, wat was deze tijd gaaf! Voor het eerst eigen baas en zelf bedenken wat er allemaal moet gedaan moest worden, en wat er niet hoefde te gebeuren bepaalde ik natuurlijk ook.
Uiteindelijk is het nooit het nieuwe Google of Facebook geworden, maar wel heb ik er ongelofelijk veel van geleerd, door het gewoon te doen!
"Screw it, lets do it" zegt Richard Branson en zo is het. Als je het niet doet weet je zeker dat er niks gebeurt.
Vanaf dat moment ben ik steeds meer bedrijfjes en concepten gaan ontwikkelen waardoor ik besloot om toch maar verder te studeren om er meer structuur in aan te brengen.
Uiteindelijk heb ik mijn bedrijfskunde studie op Nyenrode afgerond en de Entrepreneurship award mee naar huis mogen nemen. Dit was voor mij natuurlijk een leuk stukje erkenning, maar niet meer dan dat.
Want nu denk je wellicht dat al mijn concepten succesvol waren. Helaas! Hierbij een tip uit eigen ervaring die ik graag met je wil delen zodat jij niet dezelfde fout maakt: van een schaatsslijpbedrijf in de zomer kan je niet leven ;)
Zonder gekheid, uiteindelijk heb ik met al deze avonturen Sales strategien kunnen testen, nieuwe inzichten & ervaringen opgedaan en ook heel veel fouten gemaakt.
Sales Campagne is het bedrijf waar nu alles samenkomt.
Mijn doel met Sales Campagne is om mensen te laten inzien dat ze meer leads, conversies en Sales realiseren wanneer ze het juiste Sales model hebben en dat begint met het stoppen met verkopen.